Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 28 august 2010

impresii

Vacanta adevarata


A fost pentru prima data cand ne-am petrecut concediul in statiunea jupiter. trebuie sa contrazic toate celealte pareri, in sensul ca in cele sapte zile cat am stat acolo, ne-am simtit foarte bine, atat noi, adulti, cat si fetita noastra de 5 ani. nu am intampinat niciun fel de probleme in ceea ce priveste cazarea si masa.

Ceea ce ar putea fi criticat este timpul de asteptare la servirea meselor. insa as putea sa le acord o circumstanta atenuanta, dat fiind faptul ca restaurantul era mereu plin iar bietii ospatari abia facea fata comenzilor la o temperatura foarte ridicata. in rest n-am nimic de reprosat.

Fetita noastra s-a simtit minunat. cele doua piscine pentru copii amenajate de plaja au fost un deliciu pentru toti copii. bravo tinerilor care se ocupa de copii, bravo organizatorilor. curatenia se facea zilnic, fara exagerare, iar lenjeria de pat se scimba la trei zile.

Cu siguranta vom reveni!

Un comentariu: