Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 28 august 2010

california,jupiter

SEJUR DIN: AUG-2010

SCRIS DE: Saratm

DIN: Brasov

GR. VARSTA: 30-40 ani

tip sej: familie cu copii

SCRIS: 24.08.10 14:57

VIZUALIZARI: 203

BONUS TOTAL: 1800 PMA

M-am asteptat la mai mult

31.50%
Un OK pentru piscina si Baby Land (animatorii de la Baby Land mai exact), dar pentru servicii un NU raspicat. Restaurantul hotelului ne-a nemultumit si pe noi, dar dupa cum am citit alte impresii nu suntem singurii. Dupa salata bulgareasca pe care am mancat-o (am gustat-o) acolo jur ca nu mai pun gura pe vreo salata bulgareasca cat traiesc. Daca nici vara cand sunt toate proaspete nu esti in s [...] [ +5 poze] - detalii review
Ai fost si tu acolo? SCRIE IMPRESII / ADAUGA POZA

SEJUR DIN: AUG-2010

SCRIS DE: valimasi

DIN: Pitesti

GR. VARSTA: 40-50 ani

tip sej: familie cu copii

SCRIS: 17.08.10 14:25

VIZUALIZARI: 294

BONUS TOTAL: 1200 PMA

Afara-i vopsit gardul, inauntru-i leopardul

31.00%
Am inceput sejurul la inceputul lunii august 2010. De cind am ajuns mi-am dat seama ca va fi un sejur cu probleme... am fost intimpinat de o receptionera careia, pur si simplu, ii scoteam vorbele clestele... nu mi-a dat nicio explicatie despre ceea ce beneficiez in cadrul cazarii. In sfirsit am fost cazat dupa o asteptare de 3 ore intr-o camera FARA aer conditionat, asta intr-un hotel de 3***, c [...] - detalii review
Ai fost si tu acolo? SCRIE IMPRESII / ADAUGA POZA

SEJUR DIN: AUG-2010

SCRIS DE: Emil74

DIN: cluj-napoca

GR. VARSTA: 30-40 ani

tip sej: familie cu copii

SCRIS: 17.08.10 12:44

VIZUALIZARI: 248

BONUS TOTAL: 1400 PMA

Sejur ratat pe litoralul romanesc

34.50%
Cazarea nu corespunde unui hotel de 3*, baia arata destul de rau, fara perdea la dus cu obiecte sanitare uzate, dar sa zicem ca nu stam prea mult in camera. Cel mai groaznic este sa mananci la restaurantul tot de 3* al hotelului. Incepand de la micul dejun unde stai o jumatate de ora sa primesti o cafea, timpul de asteptare creste continuu. Am avut zile in care am pierdut 2h45 min. ca sa mancam [...] - detalii review
Ai fost si tu acolo? SCRIE IMPRESII / ADAUGA POZA

SEJUR DIN: AUG-2010

SCRIS DE: miky23

DIN: Iasi

GR. VARSTA: 30-40 ani

tip sej: familie cu copii

SCRIS: 17.08.10 10:01

VIZUALIZARI: 304

BONUS TOTAL: 1600 PMA

Hotel California - Aurora

57.00%
Buna... m-am intors si eu recent de acolo, din Jupiter/Aurora - California, 1 adult si 2 copii mici Punctual, ce impresii mi-a facut: 1. camera: contra - baia fara cortina de dus, cu un covoras de baie negru deja de mucegai si mizerie - zgomote foarte intense - gen sirena - cel putin pe tronsonul unde am stat - pe coloana de canalizare... 6 dimineata, de fiecare data cind folosea cineva bai [...] - detalii review
Ai fost si tu acolo? SCRIE IMPRESII / ADAUGA POZA

SEJUR DIN: JUL-2010

SCRIS DE: acnaib

DIN: bucuresti

GR. VARSTA: 30-40 ani

tip sej: familie cu copii

SCRIS: 01.08.10 16:24

VIZUALIZARI: 508

BONUS TOTAL: 200 PMA

Hotel mare

91.25%
Abia am venit de la mare unde am fost cazata la acest hotel, nota 10 pentru spectacolele si activitatile de divertisment organizate pentru copii, camera a fost cu vedere la mare, curatenie, masa nu am servit-o la hotel, plaja lasa de dorit datorita scoicilor si pietroaielor din apa, este un loc de joaca pe plaja pentru copii unde se pot juca in voie. Actori care organizeaza spectacolele acolo su [...] - detalii review
Ai fost si tu acolo? SCRIE IMPRESII / ADAUGA POZA

SEJUR DIN: JUL-2010

SCRIS DE: tuty

DIN: Bucuresti

GR. VARSTA: 30-40 ani

tip sej: familie cu copii

SCRIS: 29.07.10 21:18

VIZUALIZARI: 495

BONUS TOTAL: 1400 PMA

Se poate mult mai bine

65.00%
Recunosc ca m-am asteptat la mult mai mult. Sa o luam cu inceputul: Aspecte bune: am fost cazati relativ repede, nu am avut probleme de acest gen. Curatenia se face zilnic, nu exceleaza, iar prosoapele ni s-au schimbat o data in 5 zile. Exista program divers pt copii, insa sunt si aici dezavantaje. Aspecte negative: personalul este ok, serios, nu vezi sa iti zambeasca, exce [...] - detalii review
Ai fost si tu acolo? SCRIE IMPRESII / ADAUGA POZA

SEJUR DIN: JUN-2010

SCRIS DE: daniel_ion_2

DIN: buc

GR. VARSTA: 30-40 ani

tip sej: familie cu copii

SCRIS: 07.07.10 11:56

VIZUALIZARI: 1696

BONUS TOTAL: 2200 PMA

Raport pret/servicii excelent

85.00%
Sa spun in primul rand ca ceea ce primesti la hotel California este exceptional in raport cu pretul platit. Camerele sunt curate (curatenie zilnica si schimbate toate alea la 2-3 zile), vederea spre mare si litoral fabuloasa, piscina curata si amenajata, plaja amenajata cu bazine si loc de joaca pentru copii, destul de multa liniste (vezi mai jos), un "baby land" care include locuri de joaca, teat [...] [ +5 poze] - detalii review
Ai fost si tu acolo? SCRIE IMPRESII / ADAUGA POZA

SEJUR DIN: JUL-2009

SCRIS DE: Chloe

DIN: Bucuresti

GR. VARSTA: 30-40 ani

tip sej: familie cu copii

SCRIS: 11.08.09 09:53

VIZUALIZARI: 1159

BONUS TOTAL: 0 PMA

Impresii pozitive

86.50%
Am fost la acest hotel la inceput de iulie si vom reveni si in septembrie. Am fost placut impresionati: liniste, curatenie, personal amabil si mereu cu zimbetul pe buze, mincare +servire de nota 10 la restaurant, piscina mereu curata, echipa de animatori de la Babyland foarte dedicati. Suma platita a fost mai multe decit rezonabila. Singurul minus ar fi plaja: scoicoasa si cu pietre in apa. [...] - detalii review
Ai fost si tu acolo? SCRIE IMPRESII / ADAUGA POZA

SEJUR DIN: AUG-2008

SCRIS DE: rodica p

DIN: Bucuresti

GR. VARSTA: 30-40 ani

tip sej: familie cu copii

SCRIS: 19.07.09 16:59

VIZUALIZARI: 1308

BONUS TOTAL: 0 PMA

O locatie medie

50.62%
Am fost acolo in august 2008. Hotelul este amplasat chiar pe plaja, iar camerele au un see view fantastic. Camerele au mobilier, lenjerii, prosoape si perdele vechi. Piscina hotelului avea o apa extrem de rece. Micul dejun a fost inclus in pret si destul de bun. Copiii aveau animatie seara atat intr-un loc special amenajat cu gonflabile langa hotel, iar ziua pe plaja. Restaurantul Delta (fac [...] - detalii review
Ai fost si tu acolo? SCRIE IMPRESII / ADAUGA POZA

SEJUR DIN: JUL-2008

SCRIS DE: aishor

DIN: bucuresti

GR. VARSTA: 40-50 ani

tip sej: familie cu copii

SCRIS: 29.07.10 22:55

VIZUALIZARI: 562

BONUS TOTAL: 8200 PMA

California/ iti dau jos o stea

57.00%
Pe-un picior de iarba Mi-am cam luat-o-n barba Cand am rezervat Un sejur ratat La acest hotel Foarte frumusel Doar pe dinafara! (Deci, ma inselara Reclamele multe De pe ultrascurte...) Mandru si inalt, Albastru curat, De cum l-am vazut, Tare mi-a placut! Si-am intrat sfios Si-am cerut frumos Camera mai mare Scaldata in soare, Vedere la mare, La etaj mai jos... (voi [...] - detalii review
Ai fost si tu acolo? SCRIE IMPRESII / ADAUGA POZA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu